Eda038 Kızlar sezeryan olalı 12 gün oldu ne zaman ağda yaptirabiliirimmm yaptıran var mı ağrı sızı oluyor mu hiç
starwomen Eda038 ben kırkım çıktığı gün gitmiştim ama hiç ağrım acım olmadı normalde de çok rahat geçiyordu zaten bir sıkıntı yaşamadım
gibicibicis Eda038 normal dogumda dikislerim 15 günde iyileştiği halde doktorum 40tan sonra demişti sezaryende bilmiyorum kontrole gittiğinizde sorun isterseniz
Melisyildirimmm Ben 40 ım çıktıktan sonra anca gidebilmiştim. Yine hissettim acı ama eskisi kadar değil :)
Eda038 Mevayla hiç mi acimadi ya ben normalde bile ağda masassina yatınca kendimi çok kasarim bunda da kendimi kasıp sıkarsam nolacak
Melisyildirimmm Eda038 ekstra bir acı olmadı, hatta daha azdı orası hala biraz uyuşuk olduğu için :) Korkma bencee yaptır gitsin 😁
Mevayla Eda038 sen başkasına aldıracaksın daha kolay olur bence ameliyat yerine dokundurma daha yeni enfeksiyon kapmasın onun dışında sıkıntı olmaz önceden nasılsa öyle fazladan bi acı duymazsın 🌺