Bebeğimi 45 günlükken sünnet ettirdik şuanda 8 ay 9 günlük sünnetten sonra pipi başı ve derisi arasında tırnak kadarda olsa bir şerit vardı mantar görünümü vardı…şuanda başı ve o deri tamamen birleşti bu normal mi acaba ?o aradaki şerit gibi yer kayboldu