Mimianne benim kızım da ilk dönemlerinde çok uyuyordu özellikle gece uykusuna 19.30 da yatıp gece 3 de emmek için uyanıyordu ben ilk zamanlar 2 saatte bir emzirmek için yanıma alıyordum ama kızım asla emmiyordu doktorumuzda takip et ne zaman isterse o zaman emzir demişti kendi uyanınca emiyordu ama siz 2 saatte bir emzirmeyi deneyin belki emer belki emmez ona göre doktora da danışırsınız. Birde bizim sarılığımız da yoktu