Teachermoom Doğum yapalı 5 ay oldu son bir aydır saçlarım aşırı dökülüyor çatır çatır kopuşunu duyuyorum açılmalar başladı ön yan kısımlarımda 🥲🥲Normal mi ne yapmak gerekir geçecek mi ne olur bir şeyler diyin 🤦🏻♀️
elifdedim Teachermoom o aylarda pik yapıyo aşko sonradan azalıyo hatta bebek saçların çıkıyo korkma ama açılmaların barizse falanda bi şeyler kullan tabi bi de değerlerine baktırmadıysan doğumdan sonra onlara baktır
Mrymom Teachermoom normal canım benimde 3. ayın sonlarında başladı 7. aya kadar avuç avuç döküldü şimdi bi sürü yeni bebek saçlarım var kendi kendine durdu yenileri çıktı
motherofLeyla Teachermoom bende henüz açılma yok ama banyoda ayrı kuruturken ayrı tararken ayrı düzleştirirken ayrı avuç avuç dökülüyor her yer saç en nefret ettiğim valla ne zaman geçer bilmiyorum benimde doğum yapalı 4 ay oldu 3.ayımda felan başladı
abnztb Teachermoom 23 ay oldu doğum yapalı hala dökülüyor. Her banyoda her taramada tutam tutam geliyor. Doğumdan sonra dökülmesi normal aslında ama benim çok uzun zaman oldu durması lazımdı ama dökülmeye devam 😂
elifdedim Teachermoom 2-3 ay bi öyle dökülüyo ondan sonra azalıyo benim 4.ayda başlamıştı 6.aydan sonra azalmıştı sonra bi de baktım ki bebek saçlarım çıkmış 🧚♀️
elifdedim Teachermoom normal yavrum o herkeste oluyo saçının hatrı sayılıyosa bariz azalmada olmuyo aslında hamilelikte çıkan saçlar gidiyo işte özüne dönüyorsun biraz
Mrymom Teachermoom kullandığımız vitaminler sağolsunlar 😂😂 tabi onun dışında da hamileyken bebeklerimiz için daha dikkatli daha sağlıklı besleniyoruz onunda etkisi büyük bence 😂😂
melegim71 Teachermoom bende hic olmadihatta dogumdan sonra sanki dahada artti amaveltimin acayip dokuluyordu sonra gecti belli bi sure olmadi normal canim