10 aylık bebeğim emeklemiyor .Bunu iki ay önce buraya yine yazmıştım, destekleyici fiziksel aktiviteler yaptırayım dedim, istemiyor. Doktoru emeklemek zorunda değil dedi. Evet ama emeklemenin de faydaları var bunu araştırdım okudum. Hadi bunu geçtim bebekleri karşılaştırmak doğru değil ama onun akranlarını ayakta dengede dururken adım atarken hatta basitçe dans hareketleri bile yaparken görünce ister istemez üzülüyorum. Sizlerin bebekleri ne zaman yürüdü , bu konuda birden gelişim değişim gösterir mi