Pnar35 canım bende de aynı durum oldu crp değerime bakıldı en fazla 5 olması gereken enfeksiyon bende 206 çıkmıştı direkt hastanede yattım antibiyotikle vs topladılar.Ama en önemlisi göğsümü hastanedeki cihazda sağdırdım.Evde elektrikli pompam var ama sağsam bile asla yumuşamıyordu.Hastanedeki cihazlar daha farklı.1,5 saate yakın aralıksız hastanede sağdım tüm tıkalı kanallar açılmıştı ve göğsüm tamamen boşalmıştı kesinlikle hastaneye git sağ özel de devlet de ikisi de yapıyor