Oglum6ask bbenim oğlum 25 gündür tam sıkıntı içindeydik. İlk 7 gün 37-37.8 arasında ateşi oldu ben ve ishal kusma olunca ilk gün doktora gittim hemen gaita tahlili yapıldı kakasında gizli kan çıktı bir kaç soru sordu bağırsak enfeksiyonu denildi doktor iki ilaç yazdı 1. Gün etkisini gösterdi ben 5 gün kullandım dedim tamam iyileşti. Neyse 5. Günden sonra kusma ishal, ateş yoktu çok şükür çoçuğun keyfide hep yerindeydi ama burun akıntısı devam ediyordu hemde yapış yapış böyle genzine akıyordu orada takılıp kalıyordu yoğun bi şekilde artarak devam etti bu burun akıntısı çok rahatsız etmeye başladı artık bebeğimi 20 günde bu mukus olayı perişan etti bizi öksürük başladı tabi baska doktora gittik durumu anlattım en başında detaylı tahlillerde yapılmıştı çok şükür crp bişi çıkmamıştı enfeksiyonda yoktu peki neyin nesiydi bu akıntı yapış yapış lastik gibi çoçuğun genzini boğazını tıkayıp durdu.. son doktor antibiyotik verdi boğazları kızarmış bakteri var dedi .. biz evde sürekli nazal yaptık çoçuğu rahatlatmak için. İnan olsun 7 gün tam antibiyotik verdim tamamen o mukus gitti. Çoçuk 25 gündür mukusla cebelleşiyor iştah gidiyor mide bulanıyor genzine akıyor. Antibiyotik tedavisinde virüs kaynaklıysa etkili olmaz ama bakteri ve parazit kaynaklı ise etki eder. Crp virüslerden dolayı yükselir ama bakteride crp yükselmiyor galiba öyle biliyorum. Doktor bu nedenle bakteri olduğundan onu kurutsun diye vermiştir. Mukus olayı çok çok zor 25 gün çok kötü oldu öksürükte başlayınca zor. Benimde öyleydi ateşi vs yoktu ama nedense mukus vardı. Doktoru dinleyin derim yoksa çoçuk daha da rahatsızlanır bende vermek istemezdim ama çare yok kür falanda yaptım yok yani etki etmiyor bu mukus baska bişidi lanet olsun