Acemilik28 2. El uygulamalarda maleseff bu sözkonusu olabiliyor ben 1 defa yaşadım, çocuğumun Nike ayakkabısı vardı 2 yıl önce 600 TL almıştım onu geçen yıl 100 TL verdim hemde pahalılık başlamıştı yani ve sıfır durumunda bir ayakkabıydı gerçekten,alan kişi sayfasında 400 e sattı bunu tesadüfen gördüm,bı nevi dolandırıcılık