Huzme2110 Selamun aleyküm kizlar. Güneş kremi ne kulaniyursunuz acaba😅 böyle memnun olduğunuz bir krem varsa söyleyin bide ml yüksek olsun lütfen💕💕
Marryy0404 Huzme2110 Bioderma photoderm Benim cildim hassas olduğu için her krem olmuyor en iyi olan bu önceden solante kullandım o da çok iyi
Huzme2110 fatmaa37demir aaaa çıtı misin ya bende bunun onu kızıma aldım güzelse bende kullanayım o zmn
Huzme2110 Busraata33 ben aslında ikisini de kulanim evet ikisi de güzel ama solante pigment hiç sevmedim Roche posay da . Alıp alıp yetmiyor yani bana. ml çok az ya hemen bitiyor ve fiyatı dq artı ya.
Busraata33 Huzme2110 solante gayet yetiyor ya sadece yüz için kullanıyorum fazla kuruysa cildin iki kat sürmen gerek yada bir nemlendirici ile yüzümdeki gebelik lekelerini geçirdi benim o yüzden baya sevdim