Sibelislam Merhaba kızlar Benim paşam 5 aylık 3 günlük düşünüyorum ki ben 5,5 aylikken ek gıdaya başlasam mı sizler ne düşünüyorsunuz Bna da soylermisiniz🤔
Seheeeeeeer Sibelislam ya alakasız ama birşey sorucam uykuları düzeldi mi tam olarak 4. Ay atağındayız ve birilerinin duzelecek merak etme demesine çok ihtiyacım var 😂
YaseminAsel Sibelislam biz direk doktor önerisiyle beşinci aya girişte tadımlara başladık şimdi 5+20 günlüğüz 6 aya geçtiğimizde kahvaltılara falan geçeceğiz ilk zamanlar tadım şeklinde ilerledim ama sonrasında kızıma sadece bir tatlı kaşığı kadar tattırıp bırakmak olmadı yediği kadar verdim bende bol zeytinyağlı
Marinamama Sibelislam ek gıda ayla değilde çocuğun hazır olmasıyla alakalı bence kilosu destek oturma gibi
gamzeyv Aya doğru gidiyoruz bende 5 buçukken tadımlara başladım tadımlar bitene kadar 6yı geçiyorlar zaten 😀
nazlii1_ Seheeeeeeer 4ay 13 günlüğüz geçen hafta çok kötüydü ya 😅😅 bu hafta daha sakiniz geçti sanirim atağımız. Geçiyor yani merak etmeyin az daha sabır 🙏
YaseminAsel Seheeeeeeer ben dördüncü ayda değil de ikinci ay atağında uyku gerilemesini yaşadım çok zordu ve şaka gibi iki hafta geçti bitti kızım eski kızım oldu. GEÇİYOR🤭
Bebekcercinli23 Seheeeeeeer valla ben 4.ay atağı bilmem ama benim kızım beni 5.ayında mahvetti 😂😂😂 bebekten bebeğe değişiyo😂😂
Sibelislam Seheeeeeeer Kendi haline birakdim ben ama ben bittim oturacak bı sekilde diyip saliverdim gündüz 4 Kere uyuyo gece uyku yok
Sibelislam Bebekcercinli23 oğlum oldu 5 ay 7 gün ama beni de maf etti bende meyvelerden baslicam inşallah az daha bekliyorum işte