Merhaba arkadaşlar benim oğlum 23 gündür kuvezde bugün 23.gun ve suan hastanede anne uyum odasindayiz öğlen 3den beri. Şuan onun yanında olduğum için çok ama çok mutluyum ve hep ağlamaklıyım baktıkça ağlayasım geliyor. Yarın çıkaracaklar mi ne zaman çıkaracaklar bilmiyorum birsey diyen yok yani şu gün diye. Eğer yarın çıkartmazlarsa bırakıp eve nasıl gideceğim bilmiyorum. Çok zor geliyor bırakıp gitme düşüncesi. İçimi dökmek ve dua istemek için geldim. Lütfen bu sıkıntılı günlerimin bitmesi için beni duanıza katar mısınız