Aynenkanka Derya-28 aa nedenmiş ki, almadan önce ben de araştırmıştım hiç böyle bir bilgiye denk gelmedim açıkçası🤔 kriz anlarında kullanılanıyoruz biz yani bir sorun yaşamadık çok şükür. Siz bilirsiniz ♥️
YaseminAsel Derya-28 bence de en iyisi zaten bu sıcaklarda sürekli emmek istemesi de bence gayet doğal susuyorlar
Nurbost Derya-28 biz de oğlumla 3 ay yapışık yaşadık gece gündüz hep mememdeydi. Simdi 5 buçuk aylık emme süresi çok uzun merak etme öyle kalmıyor. Bizde tek sıkıntı gece benle uyumaya alıştığı için benle yatıp benle kalkıyor.