21 aylık kızım biberonla kendiliğinden uyuyan bir çocuktu uzun bir süredir kesinlikle sütle kendi kendine dalmıyor bi kaç sefer salladım ondan kaynaklı mı ona mı alıştı acaba yoksa başka sıkıntısı mı var çözemedim açıkcası bi bebeğim daha var çok zorlanıyorum en azından biri kendi uyuyordu