Merhaba hanımlar 2 aydır yüzüğüm kayıptı. Köyde kaybettim, hiçbir şekilde bulamadık. İstanbul’a geldim geri, dün eşimle birden konusu açıldı bende dedim ki “ aşırı çok hissediyorum sanki o yüzük bana dönecek, içim aşırı rahat ” dedim. Gece rüyamda kayınvalidemi ve yanında çocuğumu salladigimiz bahçeye kurduğumuz salıncak vardı. Hep etrafında dönüyorduk. Sabah oldu kayinvalidem aradı . Yüzüğünü buldum dedi. Ama benim tüylerim diken diken oldu dedim anne gece seninle uğraştım salıncağın etrafında dönüyorduk diye. Bana dedi ki bende salıncağın dibinde buldum zaten 🥺 ve biz 2 aydır kızımı, eltimin çocuklarını hep orada salladık ve asla görmedik. Ve dün akşam birsuru çocuk misafiri vardı salıncağın yanında kimse fark etmemiş tesadüfen kayinvalidem görmüş. Çok etkilendim