Kitapkokusu Ahrzamann_ Geçen sene de buna benzer şeyler olmuştu bunun bir amacı olduğunu düşünüyorum ben aralıklarla yapıyorlar böyle saçma sapan şeyler.
kahvepres Ahrzamann_ bismillah milet azıtmış sapıtmış vallahide bilahide lanet gele üstünüze yabancılar icin bu normal bize anormal onlara normal
Simaa-1 Ahrzamann_ sorun yok zaten şans eseri yaşıyoruz Türkiye burası herşey normal herkesten herşey beklenir artık
Ahrzamann_ RabiAa4735 cadde ortasında yapmışlar koptum yorumlara kimisi demişki az yapmış kadın beli kiralık 200 liralık yapmış 😄😄😄😄😄😄
Humeyra66 Kitapkokusu Kulaklar gözler boyle seylere aşina olsun diye yapiyorlar bu hayvani hareketeleri.
Biz3kisiyiz_ Kitapkokusu İstanbul Beşiktaş ta sahilde olmuştu kesinlikle bilinçli şeyler+kafaları da zaten milyon olarak yapıyorlar genelde
Biz3kisiyiz_ Tombikdonerartikcokpahali aynı benimde böyle şeyler görünce midem bulanıyor gerçek manada bulanıyor 🤮🤮
keskebirazuyusam Tombikdonerartikcokpahali bazı postlara efsanevi yorumlarınızı görmek için giriyorum desem😂😂😂 cuk diye oturuyor
Oanne Ahrzamann_ cadde ortasında yapmışlar koptum yorumlara kimisi demişki az yapmış kadın beli kiralık 200 liralık yapmış 😄😄😄😄😄😄 Yani nesine gülüyorsunuz anlamadım ki ! Gülme de değil kopmak falan… Sizin espri anlayışınıza ben …
tombikdonerkankasiiskender Tiksindim resmen görünce reziller kıyamet alameti resmen, onları görüp de müdahale etmeyenlere de şaşıyorum polis çağır yada ne bileyim al kafasına vur bişey pislikler
Asyaveannesi04 tombikdonerkankasiiskender mide bulandıcı ama inanın müdahale de bulununca siz tepki çekiyorsunuz yada sizi bıçaklıyorlar başınıza bir şey geliyor artık herşeyden korkar olduk, parkta iki genç öpüşüyor diye çocuğum orda diye uyardım birsürü laf saydılar
Cennetkokulum___ Ahrzamann_ ya anlamadım siz niye bu konuda gülüp duruyosunuz diğer yorumlarda da farkettim. Gülecek bir şey mi var? Hatta kopacak kadar gülmek!
Yesillimon Ahrzamann_ İnsanlar toplanıp bir güzel haşlasaydi ya bu pislikleri sonumuz nereye gidiyor çoluk çocuğun halı ne olacak Allahm hidayet ver yarabbim
Ahrzamann_ Yesillimon bende şok 🤯 taym kimse müdahale etmiyo galiba bizi bunlara alıştırmaya çalışıyorlar
Askimizinmeyveleri Bu pislikler olduğu sürece başımızdan musibetler eksik olmayacak Dünyanın çivisi çıkmış ahir zaman dedikleri bu olsa gerek dışarıda böyle şeyler olucak ve kimse müdahale etmiyecek rabbim bizleri böyle pisliklerden korusun
ZeynepOzcan Ahrzamann_ yanlış anlaşılmasın fakat bunu neden burada paylaşma gereği duydunuz merak ettim
Bssraa2 Ahrzamann_ neden yani amaç ne ev mi bulamadın git ıssız kimsenin olmadığı ormanlık alana ne b.k yaprsan yap neden cadde ortasında neden insanların içinde amaç nedir anlamış değilim
Yesillimon Ahrzamann_ Aynen öyle yapıyorlar böyle göstere göstere artık normallesecek Allah korsun ki bizim genclerimiz de yapmaya başlayacak iki tane evladım var çok korkuyorum çok çünkü biz evde ne kadar egitsekte doğru yanlısı gostersekte böyle pislikler olmaya devam ettikçe colugumza cogumuza da bulaşacak 😢
tombikdonerkankasiiskender Asyaveannesi04 çok doğru ama işte laf söyleyecekler diye bişey demeyince de normalleşiyo gittikçe 😔 biz onlardan değil onlar bizden korksun çok üzücü böyle olması
Noname21 Ahrzamann_ banane sanane diye diye bu hale geldi bu ülke Özgürlük işte nesi tuhaf geldi ben her sene bunun benzerlerini parklarda moda sahilde görüyorum Daha geçen arabada twerk yapanlar yokmuydu bunlarda benzeri işte Ahlakı bozulan bir toplum kırılmaya mahkumdur Türkiye de de ahlak diye birşey kalmadı