Kızlar bebeğim 9 aylık ek gıdaya başladıgımızdan beri çok sık emmiyor yemek yemeyi sevdiği için öğünlerini de ona göre arttırıp düzenledim. Son zamanlarda gece yatmadan da ara öğün gibi yedirip üstüne emerek uyudugu için emzirip o sekilde yatırıyordum. Ama bi süredir gece uyanmaları sıklaştı emziriyorum ama yine değişen birşey yok. Acaba sütle doymuyor mu hic diye düsünüyorum ve gece ne verebilirim??