Tatile geldik ilk gunumuz. Kızım deniz simitıne girdi cıktı anne mınıkım agrıyor dedı sonra bir daha bise demedi unutuldu. Eve geldik cıs yaparken atlamaya anne acıyor demeye basladı. Baktım ki deniz simiti cok az zedelemıs.cocuk cıs yapamıyor. En son careyı legene su koydum oturttum da oyle yaptı. Sımdı arkadaşlar bu nasıl gecer. Cok kucucuk bir yer ama iste acıyor. Ne ıyı gelır acaba.