Annelerim bebeğimi doğduğundan beri mama destekli emziriyordum, 2 aydan sonra emmeyi bıraktı şuan 4aylığız ve mama ağırlıklı beslenşyor sütümüde sağıp veriyorum, sağmalarım da yetersiz galiba sütüm yok denecek kadar azaldı. sadece mamayla besleyen varmı bebeğini? İlerde bir sağlık sorununa sebep olur mu? Hep vicdan azabı çekiyorum eskiden sütüm bebeğime yetecek kadar varken şimdi meme reddi yaşıyoruz mamayla beslemek zorunda kalıyorum 😞 En azından ilk 6ay emseydi diyorum kendimi suçluyorum ister istemez