Kızlar merhaba sezeryan olalı 10 gün oldu dikiş yerimden sarı kanlı akıntı geliyor acile gittim doktor görünürde enfeksiyon yok ama yine de kullan diye veriyorum dedi flagyl verdi internetten falan da baktım emzirenler kullanmasın diyor emzirirken kullanan var mı