Mehmetalp
[bilinmeyen] 9.30 da sabah uykusumu akşam uykusumu ?
Beriltalay
[bilinmeyen] öğün saatlerini kaydırabilirsiniz. Akşam kaç gibi uyuyor uyumadan bir saat önce de bir şeyler yedirebilirsiniz
Mehmetalp
[bilinmeyen] saat 9.30 -12.30 arası uyuması zaten fazla gündüz uykusu toplam 3-4 saati 1 uykuda 2.15 dk geçmemeli yani 12ye doğru uyandır. Uyanıncada öğün verebilirsin. Ayrıca doktorumuz kansızlığın uyku ve iştahsızlık yaptığını söyledi. Kan ilacını düzenli ver hatta sabahları bir çay kaşıgı ilaç niyetine pekmez veriyorum. Kan testi yapıldı mı?
Mehmetalp
[bilinmeyen] bide uyku araları en az 3 saat olmalı bebeğin kaçta uyanıyor.
Mehmetalp
[bilinmeyen] kilosu kaç persentilde? Eğer 25-50 ise hiç kilo aldırmaya zorlama.
Mehmetalp
[bilinmeyen] aşağıdaki siteye bilgileri gir hesapla de. 1 ay önce ölçüldüyse doğum ayına 1 ay ekle.
https://cocuk-ideal-boy-kilo.hesabet.com/
Mehmetalp
[bilinmeyen] bide bizim doktor mümkün mertebe sıvı çorba verme boş su içmesin çorbaları bnmkinin sırf tane. Et vs çorba gibi pişirip tanelerini veriyorum.
Gurbettebianne
[bilinmeyen] Canım bizimde öyleydi sabah erkenden kalkıp kahvaltı yapıp sonra 10 10.30 uyumaya başlıyordu dediğin gibi ara öğün kaçıyordu direk öğlene atlıyordu . Bana herkes akşam geç uyut dedi . Bende bir iki geç uyuttum tabi ağlaya ağlaya ayakta kaldı uykusu gelince çok ağlıyor . Sonra biraz geç uyanmaya başladı gece geç yattığı için . O şekilde biraz daha dengeledim . 🤷♀️ Sabah 6 da uyanıyor mama veriyorum uyuyor baEn uyumuyor .sonra 10 gibi felan kahvaltı işte sonra oyun felan bazen meyveli mamasını yiyip uyuyor bazen yemeden uyuyor kalkınca yiyor .zaten çok az uyuyor . O şekilde bir ayarlama yapmaya çalışıyorum bende .yalnız geç uyut dediler geç uyuttum , şimdi 12 1 oluyor 😱 Bide canım her Bebek farklı ya gerçekten biz galiba kıyaslama yapıyoruz kafamızda karışıyor öyle olunca . O alacağını alıyordur bence
Reckless
[bilinmeyen] Bu düzen çoğu bebekte aynı kalktıktan 2-3 saat sonra geri yatıyorlar. Aç olsa uyuyamaz zaten. Veya acıktığında uyanır o:) uyku da en az yemek kadar önemli bebişler için. Doktor bebekler kendi düzenini kendi belirler diyordu sen naprsan yap 😂 kahvaltısını güzelce yapıyorsa meyve için acele etmemelisiniz bence öğlen de yiyebilir öğlen öğünü niyetine..
Alerjik bebeği olan iki arkadaşım vardı. Ek godaya başladıktan 3-4 ay sonra geçti alerjileri. Umarım sizde de öyle olur geçer rahatlarsınız🙏
Gurbettebianne
[bilinmeyen] benim patladı gitti 😀 askında hiç düzen yoktu tam gitti 😀 birde diş zamanı olduğu inçin daha da gitti 😀. Aynen canım ben artık takmamaya çalışıyorum İnan saglıklı olsun dengeli besleyeyim kiloyu bile takmıcam,karar aldım 😊
Reckless
[bilinmeyen] hayırlısı olsun hakkınızda rica ederim ne demek ben de mutlu oldum şöyle samimi bi cevap alınca 😁😍
Zeynepmom
[bilinmeyen] sabah 6.39 da kaldır 2 saat uyanık kalsın saat 09.00 da günün ilk uykusuna yatıracaksın akşam uykusunu da 18.30 ve ya 19.00 da uyutacaksın sabaha kadar uyuyaca böylece gündüz çok uykusu gelmeyecek ama öğlen uykusuna yatıracaksın bidee