Dolores Ben 1,5 yaşında aldım, binmedi. Şu an 2,5 yaşında kendi sürüyor çok zevk alıyor.
Ama biz yazlıktayız, müstakil. Bahçede duruyor, dışarı çıkarması kolay. İzmir’de yaşıyoruz kışın, oraya götürmeyeceğim çünkü kocaman. Alacaksanız da uzun süre biner diye düşünüp kocaman almayın, bagaja bile sığmıyor. Taşıması dert.