Merhaba anneler, bi kızım 3 yaşında surekli inat benim sevmediyim her şeyi yapıyor zararlı ne varsa yapıyor yapma değincede gozümün içine bakıp yinede yapıyor sürekli küçük kardeşini dovuyor ,, öok konuşuyorum kızım o senin kardeşin yapma falan filan ama hiç faydası yok ,, 1 yaşındaki oğlumda sürekli bi mız mızlanma surekli ağlamaa gerçekten çok yoruldum çok sıkıldım ne yapıcağımı bilmiyorum hangi yontemle kızımı daha sakin daha soz dinleyen bir çocuğa donuşturebilirim…!