Ben çocuk gelişimi mezunuyum kendi mesleğimi yaptım biraz sonra çok zorlandım bıraktım tekrar okudum sonra diş hekimi asistanı oldum falan filan şimdi bebişi mi büyütüyorum diyorum ki iyki okumuşum en minik öğrencimi eğitiyorum bana çok katkısı oldu 😍