Alpis-20 ya doğumdan sonra benim de aynı şekilde oldu ve doğum sonrası sık sık görülüyormuş. Ben tırnak makası iğne vs dezenfekte edip iltihabı kendim temizledim sonra çok acı verici de olsa batığı çıkardım kanadı biraz. Şimdi 9. Aydayız geçti olmuyor. Olacak gibiyse hemen müdahale ediyorum. Kötü bi öneri cesaret edebilir misiniz bilmiyorum isterseniz ilk önce bi doktora görünün sonra maniküre gidin birkaç kez düzelir inşallah