Acilen önlem alın bu tırnak batması dolamaya dönüyor benim iki ayak baş parmaklarım 3 er defa bu yüzden çekildi ve öyle illet bi şey ki tekrarlıyor. Çok şükür geçti , düzeldi tırnağım ama acısını allah kimseye yaşatmasın. Yazarken bile hissettim o derece.