gencmom_ bundan 10 gün önce korka korka annemlerden dönerken otobüse bindim 4 saatti bizim. Çok korktum karnıma ağrılar girdi tek başıma ya yapmazsam diye. Buraya da yazmıştım iyi ki yazmışım herkes gece al dedi. Bebeğim 8 de en geç uyuyor 8 e bilet aldım yarım saat sonra uyudu. Ve inene kadar çok şükür hiç uyanmadı 🧿 bundan sonraki yolculuklarımi kesinlikle gece yapicam. Size de tavsiye ederim 🙏🏻 ayrıca iki bilet aldım. Bebeğimi cam tarafina doğru yatırdım tek alsaydim asla gidemezdim kucakta. Çünkü çok sıcaktı bir saat kolumda uyudu aşırı terlemisti. Koltuğa yatirinca daha iyi oldu 🌸