Kızlar 3 ay 19 günlük oğlum. Bu süreçte çok
Yoruldum neden derseniz oğlumun gaz sorunu var sürekli ağlıyor uğuna uğuna. Yediklerime çok dikkat ediyorum ama yok. Doktor ilaçta verdi bazen iyi geliyor ama aşırı ilaç yapıyor. Sürekli deli gibi pat pat oğlumun sırtına vurup gazını çıkarmaya çalışmaktan çocuğumun sırt kemikleri kalmadı. Bu gaz sorunu3. Ayın sonunda biter diye yazıyor internette ama 4. Aya yaklaştık bitmedi bu gaz sorunu ne zaman bitecek ? Ne zaman kendi kendine gazını çıkarmaya başlar. Böyle emzirip direkt yatıran annelere imreniyorum açıkçası benim gece gündüz 7/24 gaz çıkarmakla geçiyor