Kızım 9.5 aylık, ilk 3 ay anne sütü sonra sadece formül mama ile devam ettik. Son 15 gündür asla içmek istemiyor. (Ek gıda alıyor onunla ilgili bir sorun yok) ve bebeklerin ilk 1 yıl temel ana besini anne sütü veya formül mamaymış. Neden içmek istemiyor anlamıyorum. Gece uyuyunca vermete çalışıyorum o da yeterli oluyor mu bilmiyorum. Yaşadınız mı böyle bir durum 🙁