sevo05 Hanımlar bir hafta oldu spinal sezaryen oldum. Genel olarak sol kol ve bacağımda bi hissizlik var. Bugünde ayağımda sıcaklık yanma hissediyorum. Yaşayan var mı?
YktBrkMrv sevo05 ayaklarımın altında yanma var.Dokundugumda da fazlaca sıcak eşimde fark etti.Gebelikten somra seker cıktı sekerim yükseldiğinde böyle oluyor ayaklarım
Ayssss1 YktBrkMrv seker yuksekken oluyorsa sekere baglidir ama dokundugunuzda yanma aci vs varsa bir dra gorunum otururken ayaklarinizi yuksege koyun bolca dinlenmeye ve gunde 3 litre su icmeye calisin