Benim kızımında kilo alımı yavaştı. Damak yarığı olduğu için kısa zaman aralığında azıcık içerdi. doktorum reçeteyle infatrini diye bir mama yazdı çok güzel kilo aldı. Şimdi kilosu normale döndü çok şükür. Çoğu mamayı denedim. Hipp markası güzel ilk zamanlarda kullandım ama kustu sonra Sma geçtik kilo aldırmadı. Şimdi ise bebelac gold kullanıyorum kilo alımı güzel