Merhaba anneler 19 günlük bı oğlum var iki üç gündür göğüslerinde ufak sertlik hissediyorum bide beyazlık var iğne ucu kadar. Bu nedir nasıl geçer bı bilgisi olan var mı ? Doktora götürmelimiyim? İnternette okudum sıkılması gerekir diyenler olmuş ama kıyamam canı acır nasıl sıkayım öyle biraksam kendiliğinden geçer mi yoksa iyice topaklanir sertleşir mi