Merhaba güzel anneler eşim bugün kışın Karadeniz’e gidelim dedi ilk aylar çok gezdik yaklaşık 6 senedir bir yere gidemiyoruz aile tartışma kavgalar yüzünden suan bebeğimiz 3 aylık ve artık kendimize vakit ayırmak istiyoruz çok yorulduk 18 de evlendim 26 yaşındayım az düşünün çok gitmek istiyorduk Karadeniz’e falan çok şaşırdım ve sevindim şimdiden araştırmaya başladım çok erken evet ama çok heyecanlandım sizce rizemi trabzonmu birde deneyimi
Olan varmı nerede kalalım nereler gezilir falan ?