anne sütünden bebeğe direkt gaz geçmesi diye bir şey bilimde yoktur bunlar eskiden insanların uydurduğu şeyler gazı bebeğin kendi bağırsak florası üretir eğer bişey yediğinizde bebeğiniz huzursuz olup gazı oluyorsa bu ona karşı bir alerjisi olduğunu gösterir☺️