GunesSila Sizde böyle misiniz bilmiyorum canlar ama ben bebeğim doğdu doğalı bir şey olur mu ya da ister istemez kustukları oluyor ya bu sefer yedirdiğiöde gene kusarsa falan ya hastalanırsa vs diye düşünüyorum saçma saçma 🙄😕
fatmaa37demir GunesSila bu konuda rahatım biraz doğduğundan beri. Doktor sorun yok dedikçe kendimi kasmadım
motherofLeyla GunesSila evet ben öyleyim şimdiden diş çıkaracak napacam, yarın birgün grip olacak belki ateşlenecek hastalanacak napacam diye düşünüp duruyorum daha 4 aylık bebeğim yani bu kafayla anca kendimi yoruyorum :)
Ada-kusumm1 GunesSila ilk doğduğunda hep birşey olucakmış gibi geliyordu sanki gidicek yada hasta olucak boğulucak allahım evlatlarımızı korusun ölücekmiş gibi geliyordu.hep ağladım ben bakamam buna diye şuan 14 aylık hasta da oldu düştü de ama şimdi gayet relaxsım 😂