Tmrshtn26 Mikimous2218 küçük kutu denedim iyi bir mama temiz içerikli ama benim kızımı çok kusturdu ve kusunca kötü bir koku bırakıyor sindirimi zor sanırım bebekten bebeğe değişiyor bu mama olayı deneye deneye bulabilirsiniz
Mikimous2218 Tmrshtn26 bende bebelac kullaniyorum sonra gold kullandim bebelagin cok kusturuyor surekli kusuyor gunde 5 6 defa ustunu degistiriyorum nerde simdi baska mama denicem birde ole deneyim
Karan2023 Aptamil kullandım gaz yaptı, hip kullandım aşırı kustu evolvia ar kullandım oda çok kötü kokuyordu ve yine kustu , sma aldım onuda sevmedi şimdi tekrar aptamil kullanıyoruz 7 aylık oldu gazını kendi çıkarıyor