tuuuba biogaia kullanmadık, NBL probiyotik drop kullandık. Bebeklerin bağırsakları gelişmediği için gaz sancısı oluyor, probiyotik takviyeleri bağırsak gelişim sürecini destekleyip rahatlatıyor. Alerjik bir bebek olmasina rağmen biz gaz sorunu yaşamadık. Her gün aynı saatte, tercihen midesi boşken 6 damla veriyordum. Başka bir probiyotik için de yine aynı saatte, üzerinde yazan miktarda vermeniz yeterli. Umarım sancıları geçer. Karın üstü zaman geçirmesi de çok iyi geliyor gaz sancısına, naçizane tavsiyem olsun.