Kisgunesii Selam güzel anneler :) gece beslenmesini ne zaman kestiniz acaba oğlum 9 aylık ama gece uyanmaları oluyor en az 2-3 kere ben her uyandığında emziriyorum ama akışkanlıktan da uyanırmış bebekler sizin bebekleriniz nasıl acabaa
happymome23 Kisgunesii 14 ayligiz şuan heryere yazıyorum heralde gündemimiz bu 3 gündür falan emzirmiyorim çok ağlıyor bazende ağlamıyor zor bir süreç
Canparem35 Kisgunesii Benim oğlumda gece uyumuyor hic 4 5 kere kesin kalkıyor doktor 1 yaşına kadar duzelmezse memeden kesmek gerekir dedi uyku memeden onemli diyor napicam bilmiyorum 😵💫
Bssraa2 Kisgunesii emdiği yere kadar emsin kesmeyi düşünmüyorum çünkü günün birinde zaten anne sütü almayacak
ikibaloglanannesi Bence 1 yaşına kadar kesilmemeli gece beslenmesi. Oğlum 6 aylık ara sıra o da geceleri 2-3 kere kalkar yemek için bence havalardan dolayı uyumuyorlar .
Kisgunesii ikibaloglanannesi bende diş çıkarıyor o yüzden diye düşünüyorum normalde alıştırmıştım 9 da hep uyur şimdide uyuyor fakat kalkıyor sürekli
Kisgunesii Bssraa2 evet haklısınız ben uykusu düzenli olsun diye düşündüm ama zaten şuan diş çıkarma dönemindeyiz o yüzden se sürekli kalkıyor sanırım
Bssraa2 Kisgunesii diştendir büyük ihtimalle benm bebeğim diş çıkarırken 20 dk aralıklarla uyanıyor zor oluyor sonra düzeliyor geçmiş olsun 🥰