Fatima95 Kızlar nasılsınız benim iki çocuğum var bi 18 aylık biride 2 aylık çok zorlanıyorum genelde ikisi birlikte ağlar şimdide tam böyle oldu ağlama nöbeti geçiriyorlar ya gerçekten çok çok zor şu anda ağlıyorum çaresizim onlara karşı teselli ihtiyacım var bu durumu atlatanlar dan
Deletedmom_72 Fatima95 ikiside çok küçük benimkilerde öyleydi geçen sene büyüdükçe daha kolaylaşıyor işler.Etrafınızda destek olacak birileri varsa hiç çekinmeden yardım isteyin
Fatima95 Deletedmom_72 Var ama destek pek yok kayınvalidemle yaşıyorum ve birde kızı var pek çocuk sevmiyorlar dilede getiriyorlar o bede çekiniyorum yardım istemiyorum
silad70 Benim farklı yaşlarda değil ama ikiz kızlarım var 4. Ayındayız daha ağladıklarında sakinleştirmek için müzik falan açıp bende söylüyorum sakinleştirmek için ellerini ovuyorum dün doktorumuz susturmak için kucağında zıplatma dedi al kucağına sarıl sakinleştir sallanma dedi Allah sabır versin
Melekdah1989 Oğlum 27 aylık - kızım 6 aylık . Bende çok zorlanıyorum ama zamanla geçecek inşallah 🤲 bazen aynı zaman ağlıyorlar , büyüğü küçüğü kıskanıp vurmaya çalışıyor . Yemek yedirmeye çalış felan zor bir süreç ama geçecek 🤲
Ysgl26 @“Fatima95”#p27002887Allah güç kuvvet versin bacım. Tek çocuk bile çok zor 2. Yi asla düşünemiyorum
Lylasl İkiz gibiler ya çok zor Allah yardımcınız olsun🙏🏻 bebeğim 17 aylık nisanda 2. Düşünüyoruz ama bakalım 😅