Canım analar oğlumun bu ayın 25’inde doğum günü var. Kreşte de bir kutlama yapıyor öğretmenleri. Yani pasta götürüyoruz arkadaşlarıyla afiyetle yiyor minikler. Yalnız bizim bir problemimiz var “Muz alerjisi” oğlum muz yedikten sonra bayılana kadar kusuyor. Biz kreşe bu bilgiyi vermiştik ama ne yazık ki dikkat etmelerine rağmen bir şekilde bir doğum günü esnasında olanlar olmuş ve biz geceyi acil de geçirmiştik. Bu sebeple artık pasta muzlu da olsa olmasa da oğlumu yaklaştırmıyorlar. Bende değişik bişey yapmak istiyorum pasta yerine ne yapabilirim acaba. Yaratıcı bişey olsun illa kreş öğretmenleri felan vardır aranızda hadi bi destek çıkın nolur ya. ♥️