Kubkubik Durefsan az sıvı alımına bağlı olabilir, anne sütü veya su içimi, kum dökülmesi olabilir bu sıcak günlerde karşılaşılan bir durum aslında. Doktorunuza danışmanızda fayda var 🙏🏻
Durefsan amansallagitsin Kubkubik tubasd Endişe edilecek bir şey mi kızlar. Çok üzgünüm şu an çünkü. İlk bebeğim ve çok dikkat ediyorum aslında temizlik vs konusunda 🥺
amansallagitsin Durefsan sivi azligindan baska bi prblemden kaynakli olablyr sivi alimi artrn emzirin bol.bol ama.mutlaka hekime.basvrn
Durefsan tubasd huzurauzluğu her zamanki gibi aslında ama koyu renkten ziyade akıntı gibi iltihap var
tubasd Durefsan geçmiş olsun sıvı eksikliği olabilir yada kum döküyor olabilir idrar yolu enfeksiyonu olabilir bir çok seçenek var bir doktora götürün isterseniz
Miraygokce Durefsan suyu doktorlar genelde verin diyor ama gene de sen doktoruna sor . Tokken içebildigi kadar ver dedi bana hangi doktora sorduysam . Ama akıntı da var diyorsun enfeksiyondan kaynaklı da olabilir seninki sonuöta her bebek farklı canım geçmiş olsun çok
amansallagitsin Durefsan yani enfeksion belirtiside olablr yarin ozel hastanelerde calisan doktrlr var goturmnz iyi olur
Kubkubik Durefsan ne olduğunu tam bilemediğimiz için yorum yapamıyorum. Enfeksiyon gibi de görünüyor, kum dökülmesi gibi de.. ben ne yapardım muhtemelen yarın özellerdeki bi hekime başvururdum. Siz de en iyisini bilirsiniz 🫶🏻
amansallagitsin Durefsan genelde sivi aliminda beslenme eksikliginde kaynaklanan brsy guzel sivi ve beslenme ile duzelir
Emir29 Durefsan sıvı azlığından havalar çok sıcak malum ek gida alıyormuş bilmiyorum alıyorsa bol bol su verin almıyorsa da emzirme ve ya mamayi arttirin ve bence yine bir miktar şu verin çünkü bu sıcakta terle bile sıvı kaybı oluyor çok
Durefsan Emir29 çok terliyor zaten. Ek gıda almıyor tadım yaptırıyorum sadece ama hiç emmek istemiyor
Kubkubik Durefsan terlemesi de çoksa sıvı kaybından bu durum yüksek ihtimalle. İdrara çıkma sayısında azalma var mı peki bez durumunda ? Muhtemelen ter ile atıyor o yüzden idrarda böyle pembelik görünüyor