Dilara0101 Kızlar merhaba aranızda emzirirken alfamed tansiyon ilacı kullanan var mı tansiyondan dolayı erken doğum yaptım kullanmaya çekiniyorum ama doktor içmem gerektiğini söylüyor. Ve hiç bir şey olmayacağını söylüyor kullanan var mı aramızda
Fuuuuulya İlk doğumdan sonra banada yazmıştı doktor yüksek tansiyonla sezaryene alınmıştım. Bir 2 hafta kullandım sonra bıraktım, bir sorun olmadı, doktorlar ona göre veriyor zaten