Arirang Kızlar merhaba, bebeğim 20 günlük. Sıcak ve nemli bir yerde yaşıyoruz. Bebeğimi kısa kollu mu uzun kollu mı giydirmeliyim. Kısa kollu olursa üşür mü
Lavinkus Arirang benim bebeğim 12 günlük ve ben gündüzleri kısa kollu zıbınla bırakıyorum geceleri uzun kollu giydiriyorum o kadar.. bu sıcaklarda siz nasıl giyiniyorsanız bebeğinizi de öyle giydirmelisiniz yoksa Allah korusun isilik olur ..
amansallagitsin Arirang havalar cok sck kisa kolu zibinla dursun bir sorun olmaz usurse nasl anlrsnz su seklde ense ve gogus kismini takip et