İki ay önce sezeryan oldum doğum sonrası çok yoğun kanamam olmadı peşine ilk ay adet oldum yine yoğun değildi bu ikinci adetim ve lohusa dönemi gibi durduramıyorum pedler falan hak getire fayda etmiyor sizde durumlar nedir bu şekilde olan var mı her adette mi sürecek yoksa geçici mi deneyimi olan paylaşabilir mi