Sinemeyra hic panik yok dediklerimi yapınız sutunuz 1 haftaya çokça olacak. Öncelikle beslenme çok önemli tahin pekmez tuketiyorsunuz bu birincisi 4 lt yakın su her emzirmeden önce ve sonra 2 su bardağı su içilecek her yarım saatte bir iki meme de bebege tuturulqcak pes etmek yok ardından iki memeyi da Manuel ise 5 dk otomatikse 10 ar dk memeleri sanıyorsun çıkan sutun hiçbir önemi yok tek damla bile gelmeyebilir. Sen beyine sut yetmiyor daha çok sut üret diye uyarı veriyorsun beyin 3 gün içinde gozl3 görülür sekild3 sutun artacak arttığında da emzirme süresi asla uzun süreli olmamalı gak meme guk meme şeklinde ilerle mamaya gerek olmayacak