BelginAslan 10 aylık bebeğim normalde herşeyi yiyordu grip olduktan sonra sadece emmeye devam ediyor. Ne yapmalıyım? Kaşığı uzattıkça tef ediyor 🤦🏻♀️😞
starwomen BelginAslan nasıl biz hasta olunca canımız bir şey istemiyor bebeklerinde öyle. Kendi yiyebileceği şeyleri hazırlayın önüne koyun kendi istediği kadar yer. Geçmiş olsun
Fuuuuulya Hastalıktan iştahsızlık olabilir tabiki alternatif bişeyler teklif edin yoğurt meyve vs ama zorlamayın geçecek bir süreç