Arkadaşlar, lutfen ama lutfen bu bebeklerimizi görmezden gelmeyelim. Bir kisiyi paylasmadim hepsinin adina aciyorum bu postu. Bir uygulama çıkmış mutlu cocuklar diye, video izleyerek bile kumpara doldurabilir. Az cok demeden SMS bile atarak yardimci olabilir. Bu postu yok saymayin. Ben iki çocukla inanin bisey yapamiyorum gönüllü abla olmak isterdim bugun bir arkadasla konustum ama ancak bu sekilde herkese sesimizi duyurarak yardimci olmak istiyorum. Herkese soyluyorum sizlerde az da olsa yardımlarınızı esirgemeyin .