FistikHanim kullanışlı değil hamileyken almıştım bebeğim ek gıdaya başlayınca açtık kullanamadık en küçük harekette sürekli sallanıyor sandalyeyi bırakıp yemek yedirtmiyorsun
emniyet kemeri çok saçma konumlandırılmış bebeği tutmuyor bile
Biraz daha ekleyip sağlam bir şey alın derim