Eda1414 Prensesannesi11- ben kullanıyorum memnunum büyük kızımı onunla büyüttüm suan 19 aylık ve hala kullanıyoruz küçük kızımda Bebelac ve goldunu kullanıyor
Eda1414 Prensesannesi11- her bebek farklıdır ama iki kızımda da yapmadı ben ilk kızım da sma ve aptamil denemiştim biri kabiz yaptıydı diğeri de gaz yapmıştı 400 grm alıp denersiniz sizde bebeğiniz kaç aylık