Kızlar acil yardım 48 saati geçti ama yok yatıyorum ama uyku yok. Papatya çayı içiyorum hiçbir fayda sağlamıyor. Başımın ağrısından duramıyorum. Acile gittim hiçbir şey yapamadılar. Çünkü emziriyorum. 24 günlük olduk ama bugün artık yer ayaklarımdan kaydı bayılıp kaldım. Sürekli yatıyorum ama uyku yok. Uykusuzluk çarpıntı da yapmış var mı bu durumu yaşayanlar. Gece olsun istemiyorum. Bebeğe annem bakıyor yat diyor ama ben de gram uyku yok. Böyle değildim uyku gözümden akardı. Yine öyle olduğum bir anımda sinirlendim kalktım uyumuyorum dedim ve şuan üzerinden 48 saat geçti. Gözler kan çanağı gibi ama uyku yok. Ne oldu bana 😭😭