yerlersenietipuf Son günler ne gece ne gündüz uyku yok. Emerek uyuyo besige koyunca baş bas bagiriyo. Diş desem değil çünkü keyfi yerinde sadece uyutmaya başlayınca huysuzlaniyo. Bugün hiç uyumadı şimdi de direniyo uyumuyo normal mi bu ya
mammacitahll_1 yerlersenietipuf Benim kızımda 16snda yaşına giricek nasipse o da uyumadı bugün sabah 7 de kalktı 11de uyudu 1 de kalktı 4 te.uyutuym dedim mümkün değil ılık bı banyo yaptırdım masaj yaptım biraz emdi uyudu ama son bir aydır gece 12den sonra bir bir bucuk saatte bir kalkıyor
yerlersenietipuf mammacitahll_1 bizde 12sibde yasimiza gireceginiz inşallah. Ama çok tuhaf geliyo bana. Gece uyaniyo emziriyorum besige koyduğum anda çiglik atiyo bagiriyo. Tek sakinlestigi meme. Ama diş de yeni patladı büyüdü biraz. 4 disimiz var onlar buyuyo başka diş de cikmiyo ki. Ben anlamadım bu işi. Gündüz de aynı yatagina koyunca uyaniyo uyumuyo bı daha. Ne zaman geçecek acaba
yerlersenietipuf menek16 Senem_sygl01 HandeNil05 çok kötü bişey ya. Nasıl dayaniyolar minicik bedenleri anlamiyorum ki
Senem_sygl01 yerlersenietipuf dayanamaz oluyor kendisi uyuya kalıyor bende hiç zorlamıyorum yada bebek arabası ile dıiarı çıkartıyorum orda uyuyor